На сайте wordpress-zone.ru вы можете скачать wordpress шаблоны и другие расширения.

Бліц-вікторина “Учімося бути справжніми українцями”

Молодь-майбутнє України! Креативні, розумні, працелюбні, веселі і невгамовні. З ініціативи студентства Чортківського навчально-наукового інституту підприємництва і бізнесу ТНЕУ, під керівництвом канд. психол. наук, доцента Юркевич Г.Й. у закладі вищої освіти відбулась бліц-вікторина “Учімося бути справжніми українцями”. Учасниками стали команди “Освітяни” Чортківського гуманітарно-педагогічного коледжу імені Олександра Барвінського, “Спадкоємці Гаврилишина” Чортківського коледжу економіки і підприємництва ТНЕУ та команда “Десант” 1-го курсу Чортківського навчально-наукового інституту підприємництва і бізнесу ТНЕУ.
У вітальному слові директор ЧННІПБ ТНЕУ, канд. екон. наук, доцент Кульчицька Н.Є. висловила своє захоплення студентством, що прагнуть вивчати і слідувати українським традиціям, які шанують і хочуть розвивати та зміцнювати рідну вкраїну. Надія Євстахівна побажала перемоги сильнішим й гарного настрою усім присутнім.
Насичені історичними загадками та українознавчими завданнями конкурси захопили як учасників так і вболівальників: конкурс «Що? Коли і Де?», конкурс «Історичні постаті», конкурс «Упізнай мене», конкурс «Повір у географію», конкурс «Мовно-літературний», конкурс «Крилаті вислови», конкурс «Прислів’я», Конкурс капітанів «Не барімося, збираймося», конкурс «Прорекламуй Україну в світі» (домашнє завдання).
Справедливо оцінювали пройдення завдань командами журі у складі: заступника директора з виховної роботи Чортківської спеціалізованої школи спортивного профілю № 3 імені Романа Ільяшенка – Бегма Т.Є., вчителя історії Чортківської ЗОШ № 6 – Бельзецька Г.Й., педагога-організатора Заводської ЗОШ – Левченко Г.М., вчителя історії та правознавства Чортківської гімназії імені Маркіяна Шашкевича – Петровська С.П, вчителя історії та правознавства Чортківської ЗОШ №2 – Польова Н.В., вчителя історії та правознавства Чортківської ЗОШ №7 – Провальна З.І., педагога-організатора Чортківської ЗОШ №5 – Черкасова І.Р. Беззаперечним переможцем стала команда “Спадкоємці Гаврилишина” Чортківського коледжу економіки і підприємництва ТНЕУ. Друге місце розділили команди “Освітяни” та “Десант”.
Вітаємо переможців! Бажаємо щоб перемоги супроводжували вас і надалі! Будьте такими ж впевниними й успішними як сьогодні. Вітаємо усіх учасників гри. Будьте справжніми українцями, такими ж наполегливими і сміливими, як ви показали себе у змаганнях. Люба наше молоде, наша гордість і сила, тільки ви і ваші знання, зусилля можуть збудувати міцну, процвітаючу, єдину Україну.
Будьте справжніми пітріотами-українцями!

 

Професорсько-викладацький склад підвищує якість освіти

 Сьогодні знову відбулась пізнавальна і цікава зустріч професорсько-викладацького складу Чортківського навчально-наукового інституту підприємництва і бізнесу ТНЕУ у формі семінару. Часто, прагнучи удосконалити вітчизняну освіту, ми звертаємось до досвіду розвинутих країн світу, що досягли визнання у цій сфері. З цією метою, канд. екон. наук., доцент Шмигель О.Є. у своїй доповіді «Система вищої освіти в США» виокремила основні особливості функціонування освітньої системи в США. Ольга Євстахівна зазначила, що характерною рисою вищої школи США є переважна більшість часток приватних ВНЗ, які складають понад 2/3 від їхньої загальної кількості, хоча 70% студентів навчаються в державних ВНЗ. Це пояснюється тим, що серед приватних ВНЗ є невеликі, із числом студентів до 100 чоловік, у той час як у деяких державних ВНЗ вчиться кілька десятків тисяч студентів. У США немає єдиних правил організації занять і всього навчального процесу у вищих навчальних закладах. Крім лекцій і семінарів практикуються нетрадиційні методи й форми навчання: моделювання, рольові ігри, мікровикладання. Цікавим стали наведені Ольгою Євстахівною конкретні методи викладання в розрізі окремих дисциплін з врахуванням їх специфіки.
В продовження вивчення закордонного освітнього досвіду, канд. екон. наук, доцент Бидик А.Г. окреслила принципи застосування методики«Case Studies», або кейс-методу, яка вперше була розроблена на початку XX ст. в Гарвардській Школі Бізнесу. Алла Геннадіївна зауважила, що кейс-метод є результативним в процесі застосування у навчанні майбутніх економістів, осільки виступає методом ситуаційного моделювання реальних бізнесових ситуацій, які описують практичну діяльність суб’єктів, використовуючи набуті теоретичні знання і формуючи нові.Доповідач окреслила основні ідеї методу та ознаки кейсу для забезпечення його ефективності, навела приклади з власного досвіду застосування кейс-методу при вивченні дисциплін спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування”.
Викладачі активно дискутували, порівнюючи особливості системи освіти України та США. Колектив відзначив успішне застосування на власних заняттях певних методів викладання, що популярні закордоном, а також ухвалив рішення про подальше впровадження новітніх методик покращення освітніх послуг.

Студенти зустрілись з головним редактором обласної газети «Вільне життя плюс» Петром Федоришиним

 Студенти Чортківського навчально-наукового інституту підприємництва і бізнесу ТНЕУ стали учасниками надзвичайно цікавої зустрічі у читальній залі районної бібліотеки. Почуті факти з історії Чорткова від члена НСПУ, головного редактора обласної газети «Вільне життя плюс» Петра Федоришина, захопили та вразили студенство. Спілкування було наповнене незвіданими фактами про Чортків, демонстрацією історичних доказів тих чи інших подій, пізнавальними розповідями. Дякуємо усім організатором та учасникам за надану можливість вкотре поринути у минуле рідного Чорткова, підвердити його славне походження та багатогранний історичний розвиток.

 

Науково-методичний семінар професорсько-викладацького складу

Черговий науково-методичний семінар професорсько-викладацького складу Чортківського навчально-наукового інституту підприємництва і бізнесу ТНЕУ був присвячений актуальним питанням підвищення якості освіти. Застосування інноваційних методів і форм проведення семінарських занять у закладах вищої освіти презентувала канд.екон.наук, доцент Домбровська Н.Р. класифікувала види семінарських занять та запропонувала активні прийоми навчання, які підвищують їх результативність, а саме: методи інциденту, метод „накопичення інформації”, метод аналізу конкретної ситуації – формування груп студентів для вирішення певної проблеми; метод ділової, метод модерації. Наталя Романівна конкретизувала роль і дії викладача в контексті кожного виду семінарського заняття.
Цікавим моментом став перелік
заповідей викладача (Д. Пойа):
1. Цікавтесь своєю дисципліною.
2. Знайте свою дисципліну.
3. Знайте, яким шляхом можна вивчити те, що вам необхідно.
4. Кращий спосіб вивчити – це відкрити самому.
5. Вмійте читати з обличчя студентів.
6. Розвивати у студентів певні навички дослідницької роботи.
7. Намагайтесь навчити їх догадуватися.
8. Намагайтесь навчити їх доводити.
9. Вишукайте у вашій задачі те, що може стати у нагоді при розв’язанні інших задач.
10. Не видавайте свого секрету відразу – нехай студенти спробують вгадати його до того, як ви його їм відкриєте.
Розглядати питання інноваційності в закладі вищої освіти продовжив канд. екон. наук, доцент Довбуш А.В. Андрій Васильович зупинився на актуальності застосування сучасних технологічних можливостей в навчальному процесі, навівши конкретні приклади: переревернуті заняття (Flipped classroom), інтерактивні підручники (E-textbooks), масові відкриті он-лайн курси (Massive open online courses), створення спеціалізованих комп’ютерних ігор та практичних симуляцій, концепція великих даних (Big Date), мобільні додатки. Впровадження методів активного навчання має спонукати студентів до вивчення фахових дисциплін, а це в значній мірі залежить від рівня підготовки самого викладача та його уміння доступно і цікаво представити інформацію та створити умови для засвоєння студентами, передбачених програмою і навчальним планом вмінь і навичок.