Бесплатные темы wordpress можно скачать здесь.

Науково-методичний семінар

 Професорсько-викладацький склад Чортківського навчально-наукового інституту підприємництва і бізнесу ТНЕУ постійно вдосконалює професійну майстерність та якість освіти. Одним із методів такого покращення є науково-методичні семінари, що мають на меті обговорення сучасних умов і викликів у вищій освіті, пошук ефективних методів викладання та навчання. 5 березня 2019 р. канд. екон. наук., доцент Андрушків Р.Ю. у своїй презентації “Портрет успішного викладача” висвітлив основні якості, якими повинен володіти сучасний викладач. Роман Юрійович зазначив, що згідно опитування студентів на першому місці в рейтингу рис, якими має володіти викладач, стоїть професійний рівень, на другому – чесність та справедливість в оцінюванні. Загалом, сукупність характеристик сучасного викладача можна сформувати у такі секції: «Розвивається сам і спонукає інших», «Шукає новітні методи», «Моральний, привабливий, із гарною дикцією». Сукупність особистих якостей викладача формує його авторитет, тобто загальновизнану студентами значущість його достоїнств і основану на цьому силу його виховного впливу. Авторитетним є той викладач, який глибоко знає свій предмет і майстерно його викладає, любить молодь, відчуває її наміри і прагнення, доброзичливо відгукується на них.
Продовженням семінару стала доповідь канд. екон. наук, доцента Гуменюк О.Г. на тему: “Методичні рекомендації щодо розробки силабусу навчальної дисципліни”. Оксана Геннадіївна підкреслила важливість застосування силабусів у навчальному процесі, адже саме він є інструктивним засобом для студентів, допомагає їм в підготовці до заняття та конкретизує очікування від вивчення окремої дисципліни. На науково-методичному семінарі були розглянуті основні складові силабусу та їх змістове наповнення. Обговорено сучасні зособи контролю та зосереджено увагу на їх впровадженні в навчальний процес закладу вищої освіти.
Під час підведення підсумків, професорсько-викладацький склад висловили підтримку щодо побудови силабусів за запропонованою методикою та необхідності використання їх в процесі
розробки методичного забезпечення дисциплін.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *