Бесплатные темы wordpress можно скачать здесь.

Науково-методичний семінар професорсько-викладацького складу

Черговий науково-методичний семінар професорсько-викладацького складу Чортківського навчально-наукового інституту підприємництва і бізнесу ТНЕУ був присвячений актуальним питанням підвищення якості освіти. Застосування інноваційних методів і форм проведення семінарських занять у закладах вищої освіти презентувала канд.екон.наук, доцент Домбровська Н.Р. класифікувала види семінарських занять та запропонувала активні прийоми навчання, які підвищують їх результативність, а саме: методи інциденту, метод „накопичення інформації”, метод аналізу конкретної ситуації – формування груп студентів для вирішення певної проблеми; метод ділової, метод модерації. Наталя Романівна конкретизувала роль і дії викладача в контексті кожного виду семінарського заняття.
Цікавим моментом став перелік
заповідей викладача (Д. Пойа):
1. Цікавтесь своєю дисципліною.
2. Знайте свою дисципліну.
3. Знайте, яким шляхом можна вивчити те, що вам необхідно.
4. Кращий спосіб вивчити – це відкрити самому.
5. Вмійте читати з обличчя студентів.
6. Розвивати у студентів певні навички дослідницької роботи.
7. Намагайтесь навчити їх догадуватися.
8. Намагайтесь навчити їх доводити.
9. Вишукайте у вашій задачі те, що може стати у нагоді при розв’язанні інших задач.
10. Не видавайте свого секрету відразу – нехай студенти спробують вгадати його до того, як ви його їм відкриєте.
Розглядати питання інноваційності в закладі вищої освіти продовжив канд. екон. наук, доцент Довбуш А.В. Андрій Васильович зупинився на актуальності застосування сучасних технологічних можливостей в навчальному процесі, навівши конкретні приклади: переревернуті заняття (Flipped classroom), інтерактивні підручники (E-textbooks), масові відкриті он-лайн курси (Massive open online courses), створення спеціалізованих комп’ютерних ігор та практичних симуляцій, концепція великих даних (Big Date), мобільні додатки. Впровадження методів активного навчання має спонукати студентів до вивчення фахових дисциплін, а це в значній мірі залежить від рівня підготовки самого викладача та його уміння доступно і цікаво представити інформацію та створити умови для засвоєння студентами, передбачених програмою і навчальним планом вмінь і навичок.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *