Бесплатные темы wordpress можно скачать здесь.

Професорсько-викладацький склад підвищує якість освіти

 Сьогодні знову відбулась пізнавальна і цікава зустріч професорсько-викладацького складу Чортківського навчально-наукового інституту підприємництва і бізнесу ТНЕУ у формі семінару. Часто, прагнучи удосконалити вітчизняну освіту, ми звертаємось до досвіду розвинутих країн світу, що досягли визнання у цій сфері. З цією метою, канд. екон. наук., доцент Шмигель О.Є. у своїй доповіді «Система вищої освіти в США» виокремила основні особливості функціонування освітньої системи в США. Ольга Євстахівна зазначила, що характерною рисою вищої школи США є переважна більшість часток приватних ВНЗ, які складають понад 2/3 від їхньої загальної кількості, хоча 70% студентів навчаються в державних ВНЗ. Це пояснюється тим, що серед приватних ВНЗ є невеликі, із числом студентів до 100 чоловік, у той час як у деяких державних ВНЗ вчиться кілька десятків тисяч студентів. У США немає єдиних правил організації занять і всього навчального процесу у вищих навчальних закладах. Крім лекцій і семінарів практикуються нетрадиційні методи й форми навчання: моделювання, рольові ігри, мікровикладання. Цікавим стали наведені Ольгою Євстахівною конкретні методи викладання в розрізі окремих дисциплін з врахуванням їх специфіки.
В продовження вивчення закордонного освітнього досвіду, канд. екон. наук, доцент Бидик А.Г. окреслила принципи застосування методики«Case Studies», або кейс-методу, яка вперше була розроблена на початку XX ст. в Гарвардській Школі Бізнесу. Алла Геннадіївна зауважила, що кейс-метод є результативним в процесі застосування у навчанні майбутніх економістів, осільки виступає методом ситуаційного моделювання реальних бізнесових ситуацій, які описують практичну діяльність суб’єктів, використовуючи набуті теоретичні знання і формуючи нові.Доповідач окреслила основні ідеї методу та ознаки кейсу для забезпечення його ефективності, навела приклади з власного досвіду застосування кейс-методу при вивченні дисциплін спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування”.
Викладачі активно дискутували, порівнюючи особливості системи освіти України та США. Колектив відзначив успішне застосування на власних заняттях певних методів викладання, що популярні закордоном, а також ухвалив рішення про подальше впровадження новітніх методик покращення освітніх послуг.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *